9 ay 11 günlük bir oğlum var. İştahı yerinde olup, güzel yemek yemesine rağmen asla kilo almıyor. 6 aylıktan beri 7.500 kg. Bugün özel klinikte bir doktora götürdük. Doktor günde sadece iki kez yemek yedirip, iki kez emzirmem gerektiğini söyledi. Halbuki oğlum günde 5 öğün yemek yiyen bir bebek. Yani iki kez yemek yedirme kısmını anladım ama iki kez emzirmek bana çok az geldi sanki çocuğu memeden ayırıyormuşum gibi. Birde gece beslenmeyide kesmemi söyledi ki oğlum emerek uykuya döner. Asla sallayarak uyutma vs vs… işte bu çocuğun huysuz olması ve kilo almaması senin yüzünden, sen pışpışlamaya fazla alıştırmışsın . Eğer böyle giderse hayatının her dönemi bu çocuk seni zorlar. Benim dediklerimi yapmazsan ömür boyu uğraşırsın falan dedi. Bir doktordan daha önce bu tarz şeyler duyan var mı ? Çok sinir oldum gerçekten söyledikleride doğru mu bilmiyorum mantıklı bulan var mı