Barannm_ bende vardı bi doktor hemen yakalım dedi kızımı doğum ettiğim doktoruma gittim o da bu yara her kadında var fakat sinir testi yapalım iyise yakmaya gerek yok arada bi kullanmam için fitil vermişti sonrasında kaç ay geçti tam bilmiyorum ama hamile kaldım şuanda bebegim 2ayljk oldu