caydan_kuleler_ Kızlar iyi geceler ben 9 aylık bebeğim için Montessori yatak almak istiyorum ama istediğim modelin korkuluk boyu 39 cm ve eşim 25 cm daha uzatmak istiyor yani 64 cm olacak çok yüksek olmazmı sizce o kadar yüksekliğe gerek var mı
caydan_kuleler_ Yani bebeğim ortalama şuan 67 cm yse boyundan uzun olacak resmen yani yatak boyu 25 olsa yine 58 cm kalıyor ne yapmam lazım kafam çok karıştı bebeğim kendini hapiste de hissetsin istemiyorum ve ne zaman kapıya alışır onu da bilmiyorum
caydan_kuleler_ tosbiksmoms evet bende öyle düşünüyorum yani 9 aylık bebek öğretmekle kapıdan çıkıp girmesi gerektiğini anlar ya da kenarlarına yorgan fakan koyarım düşecek olursa diye onun için post açtım yani belki ben yanlış düşünüyorum diye ama sizde yüksek diyorsunuz erkekler biraz fazla pimpirikli galiba
tosbiksmoms caydan_kuleler_ kullananlardan yorum almak daha iyisi tabi yokmu kullanan ey kullanıcılar?😃