Ya regl olmama 1 gün var ama hiç bir belirti yok. Normalde 2 haftaya yakın zamanda hemen göğüslerim ağrır falan bu sefer öyle bişey hiç yok. Ama hormonlarım tavan çok gerginim sinirliyim. Bu durumu yaşadınız mı ? Mesela hiç bi belirti olmadan regl olduğunuz zaman oldu mu ? Acaba diyorum gebelik olabilir mi🥹