Merhabalar ben oğluma 24 aylıkken tuvalet eğitimi verdim 4gun gibi kısa bir sürede öğrendi alta kaçırma yok denecek kadar azdı hatta kendi gidip lazimligina yapıyordu çişini şuan 32aylik ve son 3 aydır asla çişini söylemiyor hep altına yapıyor yaptığını da söylemiyor ben götürursem yapıyor sadece lazimliga. kakasını söylüyor çok şükür onda bi sıkıntı yok ama çise gelince yok . başına böyle bişey gelen oldu mu ne yaptınız nasıl davranınız acaba nasıl bir yol izlemeliyim