Ay cok karmasik😅
Simdi normalde, reglin kac gun suruyorsa, okadar bekleyebilirsin.
Yani yarin oruc tutmasan da olur diyen fetva var.
Ya simdi sana yanlis fetva vermekten de korkuyorum
Senin yerinde olsam, madem ki beyaz akintiyi gordun, bence orucunu tut, gun icinde lekelenme gorursen, orucunu bozarsin. En risksiz olani bu olur🤗
Cok gecmis olsun bu arada.