Melisa0007 Oğlum 7 aylık oldu prematüre doğdu 35 haftalık, reflüsü var aptamil ar kullanıyoruz ek gıdaya geçeli 1 ay oldu ama oğlum ek gıdayle beraber kusması arttı be yapacağım tecrübeli anneler yardım edin