htcskr Kızlar ben en son 18 şubatta adet oldum ve martın 8 inde kahverengi leke geldi ama sadece lavabodayken 5-6 gün sürdü sonra bitti ve adetimde şu an 5 gün gecikti emzirirken hissediyorum hassasiyet var acaba adet olur muyum yoksa gebelik belirtisi mi
Hayymoomm htcskr aynısı ben yaşadım postum da vardı hatta ⅘ gün leke geldi sonrasında adet oldum adetin yaklaştığını belirtiyor sanırım sizde de