Merhaba anneler.Ben derin dondurucuya sütümü koymuştum buz tutmuştu aynı günün akşamı sütümü sagdim buz tutan sütümun ustune ekledim.İnternette sakincali olduğu yaziyor benjm gibi yapan varmiydi gerçekten sakincalimi sütümü atmak istemiyorum versem bebegime bisey olurmu bebegim 2 aylik siz yaptınız mı böyle bişey