Kızlar 7 aylık oğlum var. İdrar yolu enfeksiyonu oldu. Kültür de E. Coli bakteri ürediği yazıyordu. Sürekli kıvranıyor. Antibiyotik verdiler kullandık düzelmiş gibiydi. Covid oldu tekrar kanda enfeksiyon vardı. Ultrasonda da yine idrar gollarında enfeksiyon gördüler. Böbreklerde bir şey yok dediler. Yine antibiyotik kullanıyoruz ama kaç günde etki eder? Çişini ıkına ıkına yapıyor. Huzursuz mamasını içemiyor pek. Önerileriniz var mı? Flagyl verdiler bu arada