Habibebcr gde3845 normal değil 2 aylık bebek her saatte 2 saatte bir uyuması lazım normalde nasıl uykuya dalıyorsa öyle uyutmayı deneyin. Kucakta pışpışlayın olmazsa dua açın hafif sallayın uyuması lazım
buketzm gde3845 bi keresinde benimde öyle olmuştu bebeğim 2 aylık benimde. Kovaya su doldur o suya boynuna kadar oturttur bebeği öyle tut kovada su ılıyana kadar daha sonra başından itibaren yıka gözlerine falan su gelsin bak nasıl uyuyor bana dua edersin🥰
gde3845 CaninannesiCemre gaz olsa belli ediyo kendini aç değil anne sütüyle besleniyor bugün mama da verdim uyumuyor
gde3845 Habibebcr her zaman ki gibi yapıyorum aynı rutin ama yok ses açıyorum yine yok silinge koydum yine yok
Nobodyyy111 gde3845 normal değil canım 10 dakika bile olsa 1.5-2 saat arayla uyuması gerekiyordu. Emziriyorsan ve çok fazla kafein tükettiysen o da bebeğe geçmiş olabilir mi?
gde3845 Nobodyyy111 hiç kahve içmedim doğumdan itibaren çay da içmiyorum etkilenmesin diye hatta ben rezene vs içiyorum ama niye bu kadar uyumuyo anlamış değilim
eclahu Nobodyyy111 kız kahve çay yasakmi benımde bebem 37 günlük günde 1 makine kahve ve çay içiyorum olmazmi
Nobodyyy111 eclahu yanlış bilgi vermek istemem ama bildiğim kadarıyla kafein bebeğe de geçiyor uykusuzluk yapabiliyor ama sizin bebeğinizin uykusuzluk problemi yoksa sıkıntı yoktur
eclahu Nobodyyy111 başta iyidi gittikçe azalıyor hele son 2 gün kiyametler koptu hiç durmadı meğerse gazı varmiş gaz damlasını yanlış kuşlanmişim bugun şükür nazar etmeyim iyi uyuyor
eclahu Nobodyyy111 hadi ya hamileyken içmedik şimdı boku yemişim 🤣🤣 şaka tabi kızım canım feda olsun yarın kahve makineyi yıllık izina çikarıcam🤣
Nobodyyy111 eclahu benim kızımda 3 aylıkken öyleydi gazdan kıvarnıp dururdu damla kullandığım halde. Bu aylarda gaz çok sıkıntı veriyor bebeğe
Nobodyyy111 gde3845 yarın da böyle olursa bir doktora gidebilirsiniz içinizin rahat etmesi için. Bugün uyumadığı için muhtemelen yarın daha çok uyuyacaktır. Uyumamasının illa ki bir sebebi vardır ama konuşamıyorlar ki anlatsalar dertlerini minik bebişler 😔
Nobodyyy111 gde3845 kötü bir şey olacağını sanmıyorum gün içinde çok sesli ortamda kaldıysa kalabalık içinde vs o da çok etkiliyor. Yarın da uyumazsa doktora gidin yine de muhakkak. Uyku bebek gelişimi için çok önemli çünkü