prensesannesi1_ evet biz kullanıyoruz hem birkisel zaten iyice çalkalayın ama dibinde tortusu oluyor tortulu damlasın kaşığa da geçiriyor hatta ben antibiyotik kullandığımız zaman antibiyotik ishal yaptığı için o zamanda veriyorum bağırsak düzenleyici olduğu için çok memnunum