momssweet  Doktor takipte olalım büyürse dedi bebeğim 7 aylık sizin bebeğinizde benzer bir leke var mı endişelenmeli miyim?
momssweet Dedektifgadget öyle değil de doğduğundan beri vardı leke şeklinde doktor da büyürse gözlemleyelim bunu deyince endişelendim
momssweet NisanB doğduğundan beri var vurma sonucu oluşmadı doktor da takip edelim dedi endişelendik bu yüzden
ppzeynep momssweet Hemanjioma benziyor. Ama hemanjiom doğumdan sonra hızla büyür. Sizin bebeğiniz bayağı büyük.
momssweet ppzeynep evet doktor da böyle söyledi büyüdü ama bebeğin bedenen büyümesine oranla daha az büyüme gösterdi evet 👍
cagatay23 momssweet benim kardeşimde de doğduğu zaman vardı duan 12 yaşında bi sorun olmadı. Ama siz yine de takipte kalın
momssweet seherasel bizim de doktor muayene ederken söyledi belki de ciddi bir durum değil ama yaşayan var mı diye merak ettim
seherasel @momssweet 8 aylık şuan dogdugundan beri aynı sadece dokundugum an kıpkırmızı oluyor hafif kabarık gibi birde
seherasel @momssweet ben doktorunada hiç sormadım çünkü benim kolumdada doğuştan gül var ve sogukta kıpkirmizi oluyo içinizi bencede ferah tutun sadece takip edin baktınız büyüyor şimdi herşeyin bir caresi var☺️☺️