kuzeytobaby merhaba ben bekarken farklı bir markette çalıştım ismi çokta duyulmuş değil ilk defa makrkette çalışıyordum vw inanin yani o açılmamış kutuları açıp kullananlarmi dersiniz yani bunu keisnlikle calisan biri açıp kullanmistir sonra geri koymuştur çok var böyle yapan kasadan geçti gösterip ürün calanmi dersiniz kızlar neler neler var yani bunu kesinlikle gidin iade edin market mallarına iyice araştırın öyle alın kixlar çünkü çalışanlar kullanıyor bilginize