Hilalll9595 önümüzdeki hafta randevum var, hayatımda ilk defa saçıma boya sürülecek 🤭 heyecanlıyım garip bir şekilde. Hiç anlamıyorum boya islerinden ama kestane benim saçlarım, kizilimtrak kahverengi ışıltı istedim komple boya olmadan… Kampanya ile 1500, saçım uzun diye 2000, saç kesimi ve kaş aldırma ile 2500 e anlaştık gibi 😇 içinden ne geliyorsa onu yap 💙 sarı cesaret ister, ben girmem o topa 😄