Kızlar acil fikirlerinize ihtiyacım var saçlarımı kendim boyamamistim ilk defa komple pişman oldum cnku çok çabuk saçım uzuyor ve dibim geliyor temmuzdan beri boyamadim dibim baya geldi ama uçlarda var boya kuaförüm bayram kampanyası yapmış ombre 1500 bide keratin botoks hediye diye yaptırsam mi diye gidip geliyorum sarı zor ama bana yakışıyor hiç olmazsa önceki rengim gider diye istiyorum bir yandan doğala döneyim sağlıklı uzasın istiyorum ama süre kısıtlı kampanya 9 günlük niye ben kararsız kaldım onuda bilmiyorum siz olsaydiniz ne yapardiniz fiyat bana iyi geldi başka yerlerde daha fazla çekiyor