Uykusuzhergeceeee Kızlar açıktan okuyan var mı? Zorluğu oluyor mu? Konulara nasıl nereden çalışıyorsunuz? Hangi bölümleri önerirsiniz 😊 Ben fotoğrafçılık düşündüm nasıl sizce
bernnaa Uykusuzhergeceeee eğer mesleğiniz varsa merak ettiğiniz bölümü okumanızı tavsiye ederim ilk defa Üni okuyacaksanız meslek sahibi olacak ve iş bulma imkanınız olan bir bölüm tercih etmenizi tavsiye ederim boşuna okumuş olmayın
Zlm Uykusuzhergeceeee ben bir tane bitirdim bir tane de okuyorum benim en zorlandigim kısım kaynak oldu kitaplar internette sadece bende ordan okumakta zorlaniyorum önceden anadolu üni. basılı kitap verirdi çok rahat oluryodu ama sanırım artık yapmiyo
Minigim2 Zlm e kampüste herşeye ulaşabilirsiniz canlı ders olsun kitaplar özetler çıkmış sorular hepsi var
Zlm Minigim2 ben elimde kitap seviyorum kaynaklara ulaşmak değilde onları yazdırmak falan gerekiyo ya o yüzden zor oluyo benim için