Karamgurme ben de buna katılıyorum kesinlikle ve şöyle düşünüyorum bazı bebekler ilk 3 ay çok sakin çok uyumlu bol bol uyuyan bebek olabiliyor. Hareketlenmeye başladıkça da anneye büyüdükçe zorlaşıyor gibi geliyor. Bundan ötürü bu yorumlar geliyor olabilir. Ama yenidoğan dönemi bile bol bol ağlamalı geçen bi anne için ‘büyüdükçe zor’ tabiri uymuyor 15 aylık hala çok ağlayan bir bebeğim olduğu halde büyükçe kolaylaştığını düşünenlerdenim. Bi suyunu bile içmek istediği için parmağıyla gösterebilmesi, dediğiniz gibi gelip beni öpmesi, elimden tutup yolda yürümesi bunlar o kadar güzelleştiriyor ki her şeyi 🌸 Rabbim daha güzel günlerini görmeyi nasip etsin hepimize 🫶