SeNaGT KIZLAR BUNLAR EVDEKİ KİYAFETLERİMİZ BEBEĞİM BAYRAMA 15 AYLIK OLACAK HALA YÜRÜMÜYOR SADECE SIRALIYOR BUNLARDAN BAYRAMA GİYDİRSEM OLURMU ZATEN HAVADA ÇOK SICAK OLMAZ KOYE FELAN GİDECEZ SİZCE BAYRAM KIYAFETİ OLURMU BUNLARDAN ???
maygirl SeNaGT bebek zaten bunlar rahatlik onemli şıklık değil..1.siradaki olur tulum okur heosini giydirebilirsiniz..🙃
Cicektebenimcicekligunlerde 1.ve tulum çok güzel.Önemli olan rahatlığı birde sık degisiyor terliyor falan bence gayet güzel 🌸
SeNaGT Uykusuzhergeceeee ben kot tulum giyecem kizimada istemiştim ama rahat etmiyor ağlıyor içinde sürekli elbiseyi de yurumedigu için düşünmüyorum
kimbumadam SeNaGT Kırmak istemem ama Başka bebişlerde daha süslü şeyler görüp üzülecekseniz ilk gün için farklı alternatif düşünelim birlikte Ama bizim tarzımız budur içime siniyor üzülmem ya da diğer annişler de böyle giydirir diyorsan hepsi harika ☺️
SeNaGT kimbumadam fikirlerinize açığım mesela varmı gördüğünüz beğendiğiniz bı kıyafet resim atabilurmusiniz
kimbumadam SeNaGT Yeni bir üyelik açıp indirimle bu kombini alabilirsin canım beğenirsen farklı modelleri de var Trendyolda çok var canım kız bebek elbise diye aratırsan
Uykusuzhergeceeee SeNaGT evet kot esnek olmayınca çocuklar rahat edemiyor haklı. Hepsi güzel güle güle giysin 😊
Beril17 SeNaGT hepsi çok güzel ve yepyeni etiketleri üstünde ne gerek var ki başka almaya birbirinden güzeller. Büyüyecek bunları bile eskitmeyecek. Cocuklarinin ayağına bir ayakkabı alamayacak durumu olmayan aileler gelsin gözünüzün önüne 🥰