Berko
Yakında 15 aylık olacağız,sürekli emmek istediği için gece uyandığında emerek uykuya devam ediyor 🥺🤷 sanırım memeyi bırakmadan da böyle devam edecek eğer sabah erken uyanmış ise gündüz 2 uyku yapıyor ama , galiba artık 1 e düşecek gibi duruyor direniyor biraz