Merhabalar. Çocuğum 3 yaşını geçti. Düzenli olarak ilk dişinden itibaren fırçalamama rağmen( hastalık zamanı vs aksadı belki) dişlerinde siyah nokta nokta minicik lekeler oluştu. Önce arka dişte şimdi de ön dişlere geçti. Hakikaten canım sıkılıyor. Bu yaşta çocuk diş hekimine götürülür mü. Korkar diye düşünüyorum ne yapabilirim başına gelen var mı