Eymenimiz bizde yok çok şükür ama ben yeni doğan yoğun bakım hemşiresiyim öyle bir bebeğimiz vardı kosovadan tedavi için gelmişti aile bebek öldü maalesef böyle bebekler uzun süre yaşamıyor kalıtsal bi hastalık vucudun salgı bezlerini etkliliyor özellikle solunum yollarını barsakları ter bezlerini vücud fazla salgı üretiyor enfeksiyona yol açıyor büyüme geriliği yapıyor