Cocuguma ailem akulu araba hediye aldı. Oda cok
Kaba ve baya büyuk ağır birsey cikti. Evde bile zor sığıyor kapılardan. Hantal baya geri iade ettik. Simdide alsam mı almasam mı kararsız kaldım. Yani daha ufak tefek bisey mi alsam diyorum eşim de diyor bosuna para yer tutuyor binmez bile ona diyip onun yerine altın alalim diyor. Altında hep harcanıyor tutamiyoruz. Cok kararsiz kaldik. Araba alsam yazlari disarda surerim diyorum evde de dolanir diye hayal ediyodum ama eşim hep bozdu fikirlerimi. Alıp da memnun kalan kalmayan oldumu