Normalde çiftli lansinoh var emziriyorum ama hem sit biriktirmek hemde arttirmak için sağım yapmak istiyorum. Kabloluyla çok zor sabit kaliyosun ve tutmak zorundasın o yüzden bebeğimle onu beceremedim. Bebebao eller serbest pompayi gördüm çekim olarak yeterli mi sagabilor miyim kullanışlı mi elektrikli kadar sut toplar mi. Kullanan veya bilen varsa fikir verebilir mi