Edemiyorum 😂 4. Ay atagindayiz 16 gündür neden ağladığını ve uyumadığını çözemediğim için yada çözüm bulup normale döndüremedigim için üzülüyorum. Onun helak olmasına daha çok. Hicbiseye zorlamamak ve temiz hava iyi geliyor. Temiz hava bana da iyi geliyor. Yada misafirlige gitmek bebeyi kitliyorum seviyorlar çayımı kahvemi içiyorum 😅