Kızlar 10 aylık olmak üzereyiz çok aşırı gaz yapıyor gece uyanıyor sırf gaz yapmak için desteksiz uyumadigi için salıyorum . Mama kullanıyorum mama mı yapıyor acaba çünkü genelde sağlıklı şeyler veriyorum . Bu kadar aşırı gaz yapması normal mi ya da sizin bebekler nasıl ?