gncglozclk nisaemir34 benim kızımda 2 aylık mama verdım de hıp te kustu bebelacda kustu aptamil de kusmadı kabız yaptı onu da bıraktım 10 gundur anne sutuyle devam ediyoruz pazartesi randevu var bakalım doktor ne diycek
nisaemir34 gncglozclk içiyor gazını çıkaracağım zaman çıkarıyor bazende kendiliğinden hemen çıkarıyor çökelek gibi
gncglozclk Mamayı 3 saate ver dedi doktorum bana anne sutu saat tutma ama mamaya hep saat tut dedi anne sutu sındırimi kolay olur mama zor olurmus anne sutunu idrarda yıne atarmıs
gncglozclk nisaemir34 yarıyor o zaman içti parca parcaysa beyaz peynir kesıgi gıbı o normal agzının kenarından sut akarak geliyorsa fazla geliyor olabilir agzını acip fıskırtarak kusuyorsa reflu olabilir yınede doktorunuza bi sorun 💕