kızlar oglum 3 yaşında ama benim sezaryangöbegim oldugu gün gibi duruyor. Öyle sarkıklık vs yok ama bildiginiz aynı şişlikte lök diye orda yani. Yüksel bel dar elbiseler zaten artık hayal oldu.. ameliyattan başka (bu kesin işe yarar) dediginiz birşey varmı🫠🫠🥹 üst midem okadar yok ama alt göbek tam bir felaket