aylizbebe benim kızım da 3 ay 21 günlük, günde 1 tane Nescafe içiyorum hatta saçımı da boyadım yani hiçte bişey olmadı. Ay o öyle miydi, ay dur bu böyle mi yapılmalı diye Çok sakınmak iyi bişey değil Sakınan göze çöp batar derler. Kararında minik minik bişey olmaz