Sema-nehirasel benim işim bu tatlım MR, röntgen, bt, usg genel hatlarıyla bakıp doktoruma söylemek ki oda ona göre emg raporlarını eş zamanlı yazabilsin, 10 yıldırda bu işi yapınca genelde şaşırma olmuyor, evet sekreterlikte okuyorum sekreterlik okuyanların yorumlamaması yerinde bir tercih olur nöron, Musc., lig., loblardan uzak bir eğitim verildiği için yetersiz bilgi sahibi olunur