Ben bu aralar bunun genetik aktarım olduğunu düşünmeye başladım… hayatımda hiç bir zaman w oturmadım asla rahat edemem, oğlum da asla oturmadı hiç görmedim hep çömelir. Yeğeni çocuğu vb gördüğüm birkaç kişi de böyle oturan, hep kendilerinin de öyle oturduğunu hatta hala daha devam ettiklerini söyledi. Araştırmadım bilimsel yönünü ama kesinlikle genetik etkisi olduğunu düşünüyorum.