Annem iş yerinde düştü kafasında çatlak belinde çatlak oluşmuş diyor doktorlar sadece ilac tedavisi olacak ama hastahanede yanında kalacak kimse yok ablamında benimde ikişer kucuk çocuğumuz var ben uzaktayım ablamin evine götürecekler sedyeyle ambulansla. Başına böyle birsey gelen varmi ? Normalmi göndermeleri? Geçermi kafada çatlak belde çatlak birsen yapmadan sadece ilaç tedavisiyle