umaygunay yok veremezsiniz gece, ben 3.5 aylık olana kadar hep enjektör ve kaşık biberonla verdim. Alerji çıkınca biberona geçtik, alerji mamalarının tadı çok kötü. Zaten meme reddi vardı 2 katına çıktı. 3 aydan büyük bebeğe de enjektörle vs yedirmek çok zor. Belki kaşık biberonla yada enjektörle bölünmüş öğünler şeklinde verebilirsiniz. Emzirdikten hemen sonra 30 cc gibi bir kaç kez.