arzu343437 çok memnunuz, temassız ölçen doğru çıkmıyordu, koltukaltından ölçen dakikalarca sürüyor, çocuk büyüdükçe çok zor oluyor, kulaktan ölçen 2 3 sn de ölçüyor,bir de ateşin yüksek olup olmadığını belirtir şekilde renkli uyarısı var, oldukça pahalı ama parasına değiyor