Vesile96 Merhaba kızlar 46 gün öncr sezaryen doğum yaptım 40inci gün kanamam durdu hata sari bi akıntı vardı ben tm dedim bitti Dün ve bügün kanama geri geldi hafif aslında ama kırmızı kan geliyor normal mı?! Böyle yaşayan var mı