mombarbie_ Dilarad_293 doyduklarını anlamıyorlar benimkide sürekli aranıyor kaç kilo aldı doğumdan bu yana
nnidua Dilarad_293 bizimki de yaklaşık 2 kilo aldı dün aşısı vardı hemşireler kilosuna çok demedi ama ne kadar emdigini deseydim belki o zaman Bi fikir belirtirdiler
yirmiikikasim23 Dilarad_293 kilo alimi iyiyse birde gunluk cisli bez miktari da 4 5 falansa doyuyodur
Aselincimom Dilarad_293 ay yanlış yazmışım bebişi sallarken mama değilse yazacaktım 🤦🏼♀️ anne sütünü dilediği kadar içebilir sıkıntı yok
Temmuz5_ Dilarad_293 sütün doyurucu olmadığı için değil,anne sütü kolay hazmedilir sen bence istiyorsa içiyorsa ver şifa olsun 💞
emilyaa Dilarad_293 benimde oglum 1-2 aylıgında 120 yiyordu, simdi 3aylık artık doyma hissi oluşdu qaliba 60yiyor
Shaggy_ Dilarad_293 Anne sütü alıyorsa normal. Bebeği aç bırakacak halinizde yok. Sonuçta sadece emziren anneler göğsünden kaç cc aldığını bilmiyor. Obez falan olmaz yani yorumlara çok bakmayın