ayza12 ilk aylar olacak diye bir şey yok ne yazık ki bebek yeteri miktarda emmez ya da sütünüz fazla birikirse süt düğümlenmesi olabiliyor o bölgeye elinizi koyduğunuz da sıcaklık hissediyorsanız yüksek ihtimal mastittir hiç vakit kaybetmeden sağım yapın makineniz yok ise elinizde daire şeklinde masaj yapın ılık duş alın çok iyi geliyor benim olduğum arada makinem yoktu bu şekilde geçirdim bir de üşüme içten ateş falan oluyor bunlar da mevcut mu?