Kızlar 10gün önce 2aylık aşısını oldu birde hastaydı öğünden beri ne uyku düzeni kaldı nede yeme düzeni gece full uyuyan oğlum şuan 2saat aralıksız zor uyuyor ve ilk doğduğu günler gibi sık sık beslenmek istiyor sizinde böyle olmuşmuydu öneriniz neler