mggto Kızlar merhaba bebeğim bu zamana kadar hep reflü yatağında yatıyordu ama artık sığmıyor . Yatağına direkt yatması lazım ama korkuyorum kusarsa diye . Siz neler yapıyorsunuz bu konuda fikirlerinizi almak isterim . Teşekkürler 😇
PamukPrensesannesii mggto 20 aylık kızım hala reflü yatağında yatıyor. Yarısı içerde yarısı dışarda 😅
Sedaaa55 mggto canm yatırdığın yere kafasını koyduğu tarafa yani yatağının altına battaniye koymuştum biraz daha eğimli olmuştu bide hep yan yatırıyordum öyle alıştı