egealininannesi benimki de öyleydi sabaha kadar ıkınırdı doktor bize 9 ay boyunca hiç dışkılamadı şimdi yeni bir dünya bağırsakları alışmaya çalışıyor demişti. İnternetten baktığım kaka masajlarını yapardım bir de doktor önerisiyle mamasına yarım çay kaşığı zeytinyağ koydum bir iki kez 1 ayın sonunda düzene girdi biz de anne sütü ve mama ilerliyorduk