Alp1212 altını açmayı pek seviyo çok ağladığı zaman yatırıp altını açıyorum oynuyo ama yanından bir dk ayrılsam kıyamet kopuyo çok sıkılınca kucağımda gezdiriyorum zaten uzun süredir elleri hep ağzında çok hoşuna gidiyo bazen acil bı ışık olursa telefondan bebek müziği açıyorum hem izliyo hem gülüyo gün içinde üç dört kere uyutuyorum uykusu çok hafif yarım saat on dk çok nadir bir saat falan uyur o da banyo yaptığında akşam 7 buçuk ta rutin uyutuyorum aciktikca kalkiyo dışarı çıkarınca ve banyo yapınca çok rahatlıyo ama bu arada hep hep ilgi istiyo ağlamayı da pek sever yalandan bile çok ağlar hatta