Merhaba kızım 11 aylik ve doğduğundan beri bu üçüncü kez bogaz enfeksiyonu geçiyor oyle cok hastalan cocuk degil çok şükür ama bu kadar bogaz enfeksiyonu olmasi bana tuhaf geliyor disinide Yeni cikardi alttan iki tane simdi ust disleri cikiyor doktor bana bağışıklığı olmaya bilir dedi ve cinkovit verdi bağışıklık olmasa sürekli hastalanmazmi lütfen bilgisi olan yazabilir mi?