Doktor verdi dün. Bugün sabah yarım başladım. Ancak sabahtan beri sersem gibiyim. Çene kaslarım çok kasılmış şekilde. İçim üşüyor. Doktor hemen bırakma dedi ama bıraksam mı bırakmasam mı .? İlacıda herşeyden korkar oldum kafamda herşeyin senaryosunu kurar oldum ondan kullanmak istedim. İşe yarıyor mu? Mesela hastalık, uçağa binme, deprem, sel vs