Kızlar sma mamanın tadı nasıl bir tat ben yaklaşık iki aydır bebeğime veriyorum ramazanın başında yeni kutu aldık ama ben dün ilk defa tadına baktım böyle demirimsi bir tadı vardı normal tadı bu şekilde mi yoksa bozuk mu sizce skt 2025 yazıyor bir ay içinde de bitirmemiz gerekiyo bunu da biliyorum daha bir ay olmadı ama tadı tuzu yok ve dediğim gibi demirimsimi böyle tuhaf mı tadı bilen varsa yazsın lütfen.