Ozkrdilara Merhaba kızlar benim bebeğim 8 buçuk aylık sürekli ellerini kanat çırpar gibi sallıyor ellerini sürekli gel gel yapıyor gibi bu normal bir durum mu acaba 
ayseayliz Ozkrdilara Merhaba benimde bebeğim 5 aylık bizde aynı durumu yaşıyoruz ama sadece sağ kolunu sallıyor. Yukarı kaldırıp assagi indiriyor sürekli. Bazen dizlerine vurur gibi yapiyo. Bende endişelendim hatta burda post açmıştım. Umarım bu bir sorun değildir
kubra00k Oda bişeymi benim 6 aylık oğlan ayakları hızlı hızlı sallayıp pat pat diye yere vuruyor. Mama sandalyesi ayak koyma yerini birgün kıracak bakalım nezaman..elleri sallaması çok normal bebeklerde