Azram3523 Bebişim 6 ay 17 günlük kızlar dün ateşi vardı biraz ve cok huysuz bu diş mi hiç anlamıyorum da
mavisimbebek33 Bizim de yaklaşık 2 aydır böyle. 7 ay 3 günlük oldu. Hâlâ diş falan yok ya. İnce beyaz çizgi gibi. Ve hafif yanlarda şişlik var
meriahsen Heryeri ve herşeyi ısırmaya çalışıyosa patlatmış demektir benim kızcemin 4 gündür azcık çıkmış her yeri ısırmays bakıyo batıyo dişi 😅