Joie i Spin 360 incelemenizi öneririm. 1.5 aydır kullanıyoruz. Güvenlik testinde çok iyi bir puanı var. Onun dışında bebeğiniz koltuğa oturduğunda yükseklik olarak yol görüş mesafesi ve kafa kenarlarının çok önde olmayışı, Yanlardan da görüş alanının olması. Koltukta sıkılmaması etrafı görebilmesi için önemli bence. Yatay pozisyonu da besleme ve uyku için yeterli imkanı sağlıyor. Biz memnun kaldık.