bebekgoktug Kaynanamların kedisi evden cıkmaz şöyle çok hafif çizmiş bişey olmaz demi ya aşısı yok galiba ama yıllardır evin kedisi evden cıkmaz
happyymotheroftwo bebekgoktug yüzeysel çizimlerde bişey olmaz diye hiç duymadım ben hamileyken annemlerin kedisi çizmişti hemen sağlık ocağına gittim sıkıntı olur mu diye doktorum aşıları varsa sıkıntı olmaz demişti aşısı da yoksa bence bir hekime danışın
Cgdm6 happyymotheroftwo hamileliğimde elim kolum hep çizikti kedim böyle oynamayı çok seviyor benimle yinede gitmedim doktora bir sorunda yaşamadım aşılarını da düzenli yaptırmıyordum o sıra ama çok şükür bir sorunla karşılaşmadım
bebekgoktug happyymotheroftwo aşıları varmış öyle diyorlar şuan bakıyorum eline çizdiği yer gözükmüyor bile uff sinir oluyorum ya kaç kere dedim yaklaştırmayın diye hayvan ne bilsin ya
Cgdm6 Mutlaka doktora götürün ev kedisi olsada enfeksiyon riski olabilir. Çizdiği yerde her hangi bir şişlik akıntı vs yoksa sorun olmaz. Ama daha bebek olduğu için önlem amaçlı aşı yapabilirler doktora götürmekte fayda var diye düşünüyorum
happyymotheroftwo bebekgoktug şimdi söyle bir durum var bu kediler temiz hayvanlar da olsa bunların dışkılarında bir çok bakteri bulunuyor bu aşılar hem kendileri için hem de insanlar için önem arz ediyor hiç aşısı yoksa dediğim gibi bir hekime sorun ben bizim kedinin aşısı olduğu halde gitmiştim ne olur ne olmaz