Hilalceylin Arkadaşlar baby me yenidoğan ıslak mendil kullanıpta pişik sorunu yaşayan var mı ? Doğduğu zamandan itibaren sleppy bez kullandık pişik sorunu yaşamadık ıslak mendili değiştirmek zorunda kaldık baby me yedidoğan ıslak mendiline geçtik 7-8 paketten sonra pişik yaşadık acaba ıslak mendilden midir ?
Ikrazumra19 Hilalceylin sanmiyorum ben kizima ilk 6 ay uni baby yenidoğan kullandim sonra baby me ye gectim suan 17 aylik 10 aydir kullaniyorum hic pisik sorunu yasamadim aa ama mesela ilk kullanimda pisik yapsaydi yapardi ben siz birkac paket kullanmissiniz belki dis yada ek gida aliyorsa yedigi birsey yapmis olabilir
Refyamat Hilalceylin şokta bebe landın ıslak mendili var onu kullan içerik olarak cok temiz ben 2bucuk aydır kullanıyorum cokta memnunum
kubraF Hilalceylin baby me nin ıslak mendil değil temizleme pamuğunu kullanıyorum suyla ıslatıp. Çok memnunum gemde daha sağlıklı
Hilalceylin Ikrazumra19 Yaklaşık bir hafta önce sivilce gibi minik minik çıktı ben pişik olduğunu zannetmedim alerji olmuştur diye düşündüm Yüzünde de çıkmıştı bir de çevremdekiler alerji demişti şimdi pişik olduğunu fark ettim
Nghn Ben 3lü paket aldım denemek için, 2 paket kullandım, sorun olmadı. Ama bana mayalı hamur kokusu gibi bi değişik geldi kokusu 🤷♀️ bir de sleepy ye göre daha küçük geldi sevmedim.
Belinay15 Nghn ay o koku banada geliyor unibaby den sonra kullanamadım baby me o yüzden ama pişik yapmadı bize
Nghn Belinay15 Evet ben de unibaby içerik değiştirdi diye deneyeyim dedim 2 paket zor kullandım. Şimdi de sleepy ye geçtim bakalım o güzel.
Belinay15 Nghn eski içerikli uninaby buldum geçenlerde Aldm hemen :) sleepy de de tuhaf bi koku geldi tanımlayamıyorumda :) elimdeki bitince ne alırız bakalım
Nghn Belinay15 Evet unibaby gibi değil ama baby me kadar da kötü değil kokusu. Bi de bambu bana naylonsu bir his verdi, yine de şimdilik buna devam etmeyi düşünüyorum. Bakalım bi de kampanyalı filan yakalarsam prima Pure da deneyebilirim.