Ozg_ valla 1 buçuk aydan fazla meme reddi yaşadım ağlayarak emzirdim dua ettim artık emsin diye 3. Ayda rahatladı ben kazandım şükür size asla neden diye sormuyorum, hem siz hem bebeginiz iyi olacaksa tabi ki bir sekil de çözümler bulmak gerek. Çok şükür 1 yaşına kadar emmiş sayılır. Ben sadece yorumlarınıza cevap verdim. Sağlık ocağında ki ebenizden yardım alabilirsiniz